مطالب مرتبط:

عطسه کردن نوزاد، نشانه سرماخوردگیه؟

دخترم دوماه و نیمشه ، به خاطر ریفلاکسش، دکتر گفته باید قبل هر وعده شیر دادن داخل بینیش قطره سدیم کلرید بریزم.

تشخیص جنسیت جنین، راه هایی به جز سونوگرافی

خوشبختانه برای افراد عجول راه های دیگری برای پیشبینی جنسیت بچه وجود دارد که حدودا 50 درصد درست می باشد.

نوزادم سخت مدفوع میکنه، چه کنم؟

دخترم رفته تو ۵ ماهگی الان دو سه ماه به سختی مدفوع میکنه هر روشی که وجود داره امتحان کردم.

انواع تومور مغزی در کودکان، علائم و درمان

هنگامی که سلول های مغز به طور غیرطبیعی یا غیرقابل کنترل رشد می کنند، یک تومور (یک توده سلول) در مغز شکل می گیرد.

ترش کردن معده در زنان، راه درمان

ترش کردن معده دردِ سوزاننده ای است که تا گلو هم می رسد و در بهترین حالت، ممکن است فقط کمی برای تان آزاردهنده باشد.

علت بی نظمی پریودی، نکات مهم

مجرد هستم عادت ماهانه ام یک هفته عقب افتاده دل درد دارم اما عادت نشدم.

ازدواج با دختر بزرگتر از خود، مشکل سازه؟

شرایط فعلی جامعه، به نظر می رسد که مخالفت خیلی صریح با این دست ازدواج ها، کارشناسانه نیست یعنی با مخالفت دسته ای دیگر از مشاوران و روان شناسان مواجه می شود. ...

سرطان پستان در مردان، علت اصلی

مردان در معرض ابتلا به سرطان پستان هستند و نباید بی تفاوت از کنار آن عبور کنند.

افتادگی رحم در زنان، بی اختیاری استرسی می آورد؟

افتادگی رحم باعث دستشویی کردن روی شلوار می شود؟

عفونت ادراری در زنان، راه درمان قطعی

چند سالی هست که مکرر عفونت ادراری می گیرم، چطور میشه از این حالت جلوگیری کرد؟

کیست تخمدان در زنان، پیشگیری

باید بدونید که 50 تا 70 درصد از مبتلایان به سندرم تخمدان پلی کیستیک، چاق هستند.

با افسردگی بارداری چه کنیم؟

نمی دونم چرا توی این هفته افسرده و دلمرده شدم خیلی عذاب می کشم. علت چیه؟

بهترین زمان باردار شدن، راهنمایی کنید

آیا باید به مراکز ناباروری مراجعه کنم؟ چند بار هم دکتر رفتم مشکل خاصی جز کیست 25-30 میل نداشتم.

زمان تخمک گذاری در زنان، قابل محاسبه است؟

متوجه نمی شوم چه زمانی تخمک گذاری است؟

مصرف سبزیجات در دوران بارداری، نکات کلیدی

زمانی که متوجه می شوید باردار هستید، سؤالات زیادی به ذهنتان خواهد آمد. و شاید مهم ترینش این باشد که چه چیزی را چقدر می توانید بخورید.

گریه زیاد نوزاد، نشانه گرسنگی است؟

نوزادی دارم با وزن تولد 3کیلو و الان که سه ماهشه وزنش 5200 گرمه حدود یک هفته میشه که همش گریه میکنه شیرکم میخوره و تعداد دفعات مدفوعش یه کم زیاد شده.

دادن آنتی بیوتیک به نوزاد، اشکالی نداره؟

پسر خواهرم ۴ماه و نیمشه و وزنش ۹ کیلوئه. چند روزه که آبریزش و سرفه داره.مامانش قطره میریزه و بینیش رو تمیز میکنه و دستگاه بخورش هم روشنه.

زور زدن نوزاد، علت خاصی داره؟

دخترم ٧ ماه و نیمشه و یه یک ماهی هست که شروع به غذای کمکی کردم براش مثل حریره بادام و سریال برنج و گندم و سوپ خیلی کم.

یبوست نوزاد چهار ماهه، راه درمان

پسرم ۴ماه و یه هفتشه از وقتی چهار ماهش شد یک روز درمیان مدفوع کرد ولی الان ۵ روزه مدفوع نکرده و زور میزنه و گاز بد بو دفع میکند و کمی بی قراری میکنه. ...

هم خونی مادر و پدر، خطر برای جنین

آیا برای جنین مشکلی هست؟ گروه خونی بچه ام چی میشه؟

برای تقویت کمر و شکم برای باردار شدن

تقویت کمر و شکم برای باردار شدن

برای تقویت کمر و شکم برای باردار شدن - AHA موقعیت کودک دربخش مراقبت های بارداری بالا: برای اینکه در دوران بارداری قوی و مشکل این بود که بهترین ناحیه کمر ، شکم خود را حساب بوستر.تقویت شکم و کمربرای بارداری بیشتر از تمرکز روی ناحیه شکم و اطراف کمر خانم ها . البته مسائلی مانند هورمون و تخمک گذاری و نیز بسیار مهم است. اما قوی بودن عضلات شکم و کمر در دوران بارداری و پس از آن بسیار مهم است.داشتن یک معده قوی در طول بارداری دچار کمر درد, مطمئن , آسان, حمل وجود دارد. داشتن یک شکم صاف و کمر ضعیف است شاید علت ثبت نام زودتر از زمان موج. برای نگه داشتن آسان به حمل و.... عدم وجود درد و بهبود سریع پس از زایمان باید قدرت ذهن. عبارتند از عضلات شکم و کمر. ورزشی که می گوید: بافت ها و عضلات در این منطقه است. البته شما باید این ورزش ها بسیار درست انجام شوند تا عوارض جانبی نداشته باشند.البته اگر قصد باردار شدن دارید، تقویت ماهیچه های لگن خاصره را نیز فراموش نکنید. ورزش هایی که موجب تقویت لگن می شوند را نیز انجام دهید. ورزش کردن  پیش از بارداری بسیار مهم است زیرا پس از باردار شدن، به ویژه در سه ماهه دوم و سوم دیگر نمی توانید ورزش های شکمی یا کمری انجام دهید. حتی در این دوران نمی توانید طاق باز و روی کمر بخوابید. بنابراین، پیش از بارداری تا جای ممکن ورزش های سبک و مفید انجام دهید تا ماهیچه و عضلات ناحیه شکم و کمر برای تحمل وزن کودک آمادگی لازم را داشته باشند.  تقویت کمر و شکم برای باردار شدن برخی از حرکات شکمی و ورزش هایی که خانم ها انجام می دهند درست و دقیق نیست. به طور مثال، دراز نشست به هیچ عنوان گزینه خوبی برای ماهیچه های شکم نیست. برخلاف اعتقاد عموم، حتی باعث آب شدن چربی های شکم نیز نمی شود.  این حرکت فقط باعث کشیده شدن سر و گردن می شود. هر زمانی که حرکات کششی قوی در ناحیه ماهیچه های شکمی انجام می دهید، باعث می شود تا بافت های پیوندی به کناره ها رانده شوند که خطر ابتلا به جدا شدن استخوان ها بدون شکستن را افزایش می دهد. این موضوع باعث ضعیف شدن ارگان های پشت کمر می شود. اگر با پارگی استخوان ها باردار شوید، همیشه با دردهای شدید کمر همراه خواهید بود زیرا توان تحمل وزن جنین در شما کاهش پیدا می کند.برای پیشگیری از این مشکلات، بهتر است ورزش هایی انجام دهید که باعث کشیدنی شکم از عرض می شوند. سعی کنید شکم را تو بدهید و آن را همان جا نگه دارید. البته قرار نیست در طول این ورزش نفس نکشید. فقط تا حدی طرز نفس کشیدنتان تغییر می کند. این کار را به طور مدام انجام دهید تا ماهیچه های شکم سفت و محکم شوند. هنگامی که نفس می گیرید، شکم را تو و هنگام خارج کردن بازدم، شکم را بیرون بدهید. در فاصله تنفس هم شکم را محکم به داخل بکشید و نگهدارید.  پیلاتس که امروز تقریبا همه باشگاه های بدنسازی آن را دارند نیز روش دیگری برای تقویت میانگاه بدن برای بارداری است. بیشتر مرکز حرکات پیلاتس روی شکم و کمر است. این ورزش برای خانم هایی که قصد بچه دار شدن دارند  بسیار مفید است. در طول انجام حرکات پیلاتس، جریان خون بدن تقویت می شود و خون به جاهایی از بدن می رسد که قصد زنده کردن آنها را دارید.ورزش های تقویت میانگاهدر پایین سه حرکت پیلاتس را برایتان آموزش داده ایم که باعث تقویت میانگاه بدن می شود. این ورزش 5 دقیقه ای را 4 یا 5 روز در هفته انجام دهید. با این کار پس از 6 تا 8 هفته آماده بارداری خواهید بود. البته در طول این ورزش ها شکم خود را تو بدهید و همان جا نگه دارید. غلتیدن1. روی کمر دراز بکشید. پاها را از طول به هم بچسانید و پنجه پا را به سمت پایین بکشید. دست ها را بالای سر موازی با سطح زمین بکشید. آنها را به سمت سقف بالا ببرید و هم زمان نفس بگیرید. دوباره به سمت پایین بیاورید و بازدم کنید. اما دست ها به زمین نرسند.2. همزمان که نفس می گیرید، سر و شانه را از سطح زمین بلند کنید و دست را موازی هم به سمت جلو بکشید. سر بین دو دست باشد. در همین حالت، با حفظ حالت پاها به سمت پایین خم شوید تا سر به زانوها و دست به کف پا برسد. هنگامی که بالا بر می گردید، نفس را بیرون بدهید.3. این حرکت را 5 بار انجام دهید. حرکت صدتایی1. روی کمر دراز بکشید. پاها را از طول به هم بچسبانید و صاف روی زمین بگذارید. دست ها هم صاف و کشیده در دو طرف روی زمین باشند. شانه ها را نیز به سمت زمین پایین بکشید. 2. سر، شانه و دست ها را بالا بیاورید و همزمان نفس بگیرید. سعی کنید کمر از زمین بلند نشود. همزمان نفس را بیرون بدهید و پاها را از سطح زمین بلند کنید. کمر و باسن باید روی زمین باشند و فقط شانه و پاها از زمین بلند شوند. پاها را باید در حالت نود درجه با زمین نگه دارید و دست ها موازی سطح زمین در دو طرف بدن قرار داشته باشند.3. این حرکت را 9 بار انجام دهید.حرکت تاکردن زانو1. در حالی که روی کمر دراز کشیده اید، کف پاهای خود را به عرض شانه روی زمین بگذارید. دست ها باید در دوطرف بدن و کف دست ها روی زمین باشند.  2. در حالی که پای راست خود را به حالت زاویه 90 درجه بالای زمین نگهداشته اید، نفس بگیرید. نفس را بیرون بدهید و همین کار را با پای چپ انجام دهید. حالتی به وجود می آید که گویا روی صندلی نشسته اید. 3. همزمان با پایین آوردن پای راست نفس بگیرید و شکم را تو نگه دارید. هنگامی که پا به زمین رسید نفستان را بیرون بدهید. همین کار را با پای چپ انجام بدهید.4. این کار را سه مرتبه تکرار کنید.  مطالب مرتبط رژیم آقایان برای تقویت باروری چگونه عزت نفس را در کودکان تقویت کنیم؟ با این خوردنی ها شوهرتان را تقویت کنید! تقویت حافظه کودک را از نوزادی آغاز کنید مهارت دوست یابی را در کودکان تقویت کنیم تقویت کمر و شکم برای باردار شدن گردآوری توسط بخش مراقبت دوران بارداری سایت میهن مگ نسخه پرینت نسخه pdf ارسال به دیگری اشتراک در تلگرام اشتراک در فیسبوک اشتراک در تویئتر اشتراک در گوگل پلاس اشتراک در لینکداین